تازہ ترین
مسافر جہاز ٹیک آف ہونے سے پہلے جہاز میں ایک ایسا بچہ آگیا کہ ہر مسافر کا سانس اٹک کر رہ گیا، ڈاکٹروں نے تمام مسافروں کو ہسپتال پہنچنے کا حکم دے دیا کیونکہ ۔۔۔         سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات نے مل کر ٹرمپ کی بیٹی ایوانکا کو اربوں روپے کا تحفہ دے دیا، ایسا تحفہ کہ امریکن صدر کی بیٹی کیلئے خوشی چھپانا ممکن نہ رہا         تاریخ کا یہ معروف ترین باکسنگ مقابلہ تو آپ کو یاد ہو گا جب مائیک ٹائیسن نے اپنے مخالف کاکان کاٹ کھایا، لیکن پھر اس کان کے ساتھ کیا کیا تھا؟ پہلی مرتبہ معروف باکسر نے راز سے پردہ اُٹھا دیا، جان کر آپ بھی حیران پریشان رہ جائیں گے         برطانیہ میں نوجوان لڑکی کو جنسی زیادتی کا نشانہ بنانے والا بنگلہ دیشی شہری پکڑا گیا، پولیس نے اسے کیسے ڈھونڈ ا ؟ ایسا انوکھا طریقہ جو آج تک ایسے کسی مجرم کو پکڑنے کیلئے استعمال نہیں کیا گیا، جان کر کوئی ایسا کام کرنے کا سوچے ہی نہ         لیو ایوارڈز کی رنگارنگ تقریب،دیدار کی 3 سال بعد سٹیج پر آمد ، فنکاروں کی پرفارمنس نے حاضرین کے دل موہ لیے         شادی کی تقریب کے دوران شوہر کی اپنی بیگم سے مہمانوں کے ساتھ ایسا شرمناک کام کرنے کی خواہش کہ انکار پر غصے میں آکر چھت سے ہی نیچے پھینک دیا         ’ میرے پیٹ میں اکثر درد رہتا تھا، آہستہ آہستہ درد کے ساتھ پیٹ بھی بڑھنے لگا تو لوگوں نے مجھے حاملہ سمجھنا شروع کر دیا، پھر ڈاکٹر نے الٹرا ساﺅنڈ کیا تو جسم میں موجود ایسی چیز نظر آگئی کہ واقعی پیروں تلے زمین نکل گئی، ڈاکٹر نے بھی کبھی نہ سوچا تھا کہ یہ دراصل۔۔۔         چینی لڑکیوں سے شادی کرنے والے پاکستانی مشکلات کا شکار         ’میرے دوست نے بتایا کہ آغا خان ہسپتال کے سامنے ایک گدھا پڑا ہے جسے مدد کی اشد ضرورت ہے ، میں فوراً وہاں پہنچا تو دیکھا کہ۔۔۔‘ پاکستانی نوجوان نے ایسا واقعہ سنا دیا کہ جان کرآپ کیلئے یقین کرنا مشکل ہو جائے گا، آپ نے پہلے کبھی نہ سنا ہو گا کہ ۔۔۔         21 سالہ نوجوان بانجھ لڑکی، ڈاکٹروں نے ماں کے جسم سے ایسی چیز نکال کر اس کے بدن میں لگادی کہ زندگی بدل گئی، فوراً بچہ پیدا کرنے کے قابل ہو گئی کیونکہ۔۔۔        
pic_1486044563

رقم کہاں سے آئی

میری والدہ صاحبہ بڑی عبادت گزار اور اللہ پر توکل کرنے والی ، بڑی شعار اور باہمت خاتون تھیں ۔ والد صاحب کی تنخواہ بہت کم تھی ، لیکن والدہ صاحبہ نے اس مختصر تنخواہ میں بھی ہم بہن بھائیوں کی عمدہ تعلیم اور اچھی تربیت کی۔ کبھی اللہ تعالیٰ کی ناشکری نہیں کی۔

حبیب اشرف صبوحی :
میری والدہ صاحبہ بڑی عبادت گزار اور اللہ پر توکل کرنے والی ، بڑی شعار اور باہمت خاتون تھیں ۔ والد صاحب کی تنخواہ بہت کم تھی ، لیکن والدہ صاحبہ نے اس مختصر تنخواہ میں بھی ہم بہن بھائیوں کی عمدہ تعلیم اور اچھی تربیت کی۔ کبھی اللہ تعالیٰ کی ناشکری نہیں کی ۔ یہاں میں اپنی والدہ صاحبہ کے دو واقعات لکھ رہا ہوں ، جن سے ان کی عظیم شخصیت کااندازہ لگایاجاسکتا ہے ۔
میرے والد صاحب ڈاک خانے میں ملازم تھے ۔ تنخواہ بہت کم تھی ، بس گزر بسر کسی نہ کسی طریقے سے ہورہی تھی ۔ والدہ صاحبہ اکثر والد صاحب سے کہتی تھی کہ اگر کسی مہینے کے اخراجات سے کچھ پیسے بچ جائیں تو گھر کا فلاں فلاں کام ہوجائے ، لیکن اخراجات ہر مہینے کسی نہ کسی وجہ سے بڑھ جاتے تھے ۔
ایک روز والد صاحب شام کو دفتر سے گھر آئے اور والدہ صاحبہ کو خاموشی سے ایک بڑی رقم دی اور کہا : یہ رقم اپنے استعمال میں لاؤ اور جتنے بھی کام رکے ہوئے ہیں ، کرلو۔ یہ سب رقم تمھاری ہے ۔ ماضی کے جتنے بھی گلے شکوے اور خواہشات ہیں اس سے پوری کرلو۔
والدہ صاحب نے خوشی سے پوچھا : اتنی بڑی رقم کہاں سے آئی ہے ۔
والد صاحب نے بتایا : آج ایک صاحب آئے تھے ، کافی دیر میرے پاس بیٹھے رہے ، جب جانے لگے تو یہ رقم میرے پاس بھول کرچلے گئے ۔ میں نے یہ رقم چھپالی ۔ کچھ دیر بعد وہ صاحب گھبرائے ہوئے میرے پاس آئے اور پوچھا کہ میں اپنا ایک تھیلا، جس میں کچھ رقم تھی ، یہاں تو نہیں بھول گیا ؟ میں نے کہا کہ آپ کہیں بھول آئے ہوں گے۔ تو وہ صاحب چلے گئے ۔
والدہ صاحبہ کو جب یہ معلوم ہوا کہ یہ رقم اس طریقے سے آئی ہے تو ایک دم ان کا رنگ غم اور پریشانی سے سفید ہوگیا۔ وہ والد صاحب سے کہنے لگیں : تم نے اتنی بڑی بے ایمانی کیسے کی ؟ یہ بات تمھیں زیب نہیں دیتی ۔ میں یہ رقم نہیں لوں گی ، اس رقم کو واپس کرکے آؤ ۔
والد صاحب نے کہا : اس عمل کا گناہ اور ثواب میرے ذمے ہے ، بس تم اس رقم کو استعمال کرو۔
والدہ صاحب نے سختی سے انکار کیا اور کہا : میں یہ رقم استعمال کروں گی ۔ میرا ضمیر گوارا نہیں کرتا ۔
جب والد نے دیکھا کہ وہ بہت زیادہ پریشان ہوگئی ہیں توکہا : میں مذاق کررہا تھا اور تمھیں آزمانا چاہتا تھا۔ دراصل آج ڈاک خانے کی گاڑی نقدرقم لینے نہیں آئی ۔ اس وجہ سے میں یہ رقم گھر لے آیا کہ کہیں ڈاک خانے سے چوری نہ ہوجائے ۔ یہ سرکاری امانت ہے ۔ صبح واپس لے جاؤں گا۔ والدہ صاحب نے سنا تو سکھ کا سانس لیااور رقم حفاظت سے رکھ لی ۔

 

کمنٹ کریں - Leave Comments

آپ کا ای میل خفیہ رکھا جائے گا۔ تمام فیلڈ فل کرنا ضروری ہیں۔ Your Email will never published. *

*