تازہ ترین
اگر آپ دودھ میں لہسن ڈال کر پئیں گے تو اس خطرناک بیماری سے بچ جائیں گے         ’اگر آپ کا شوہر یہ کام شروع کردے تو سمجھیں وہ بے وفائی کررہا ہے‘ سائنسدانوں نے بیگمات کو ایسی بات بتادی کہ شوہروں کی پریشانی کی حد نہ رہے گی         ’میں بہت اُداس ہوں کیونکہ میری شادی پر منگیتر نے مجھے یہ تحفہ دیا‘ ایسا کونسا مہنگا ترین تحفہ تھا جس نے دلہن کو اُداس کردیا؟ جان کر انٹرنیٹ صارفین خاتون کو گالیاں دینے پر اُترآئے         عمران خان نجی دورے پر شمالی علاقہ سپات ویلی پہنچ گئے         سعودی عرب میں نوجوان بھارتی ڈرائیور اور ادھیڑ عمر سعودی خاتون کی گاڑی میں بنائی گئی ویڈیو نے سوشل میڈیا پر تہلکہ برپا کردیا، اس میں دونوں کیا گفتگو کررہے ہیں؟ جان کر آپ بھی داد دیں گے         آپ کو کوکاکولا زیادہ پسند ہے یا نہیں؟ سائنسدانوں کے مطابق اس سوال کا جواب بتاسکتا ہے کہ آپ کی شادی کامیاب رہے گی یا ناکام، مگر کیسے؟ آپ بھی جانئے         پولیس نے گلوکارہ حمیراارشد سے جھگڑا کر نے اور قتل کی دھمکیاں دینے پر شوہر احمد بٹ کو حر است میں لے لیا         ایک شادی جس نے دنیا کی تاریخ کے تمام ریکارڈز توڑ دئیے، کتنی رقم خرچ ہوئی اور دلہن کو کتنی مالیت کی انگوٹھی پیش کی گئی؟ جان کر آپ کے واقعی ہوش اُڑجائیں گے         حسین نواز کے بھارتی کمپنیوں کے ساتھ کاروباری رابطے ، نجی ٹی وی نے دستاویزات دکھادیں         پاکستان کے تین ایئرپورٹس پرجدید ترین سکینرنصب        

وزیر داخلہ بلوچستان سرفراز بگٹی ’رنگے ہاتھوں‘پکڑے گئے

تلور ایک انتہائی نایاب پرندہ ہے جو کہ پاکستان کے کچھ مخصوص علاقوں میں بھی پایا جاتاہے جس کے شکار کیلئے عرب شہزادے بھی پاکستان آ تے رہتے ہیں اور اس حوالے سے حکومت کو بھی کافی تنقید کا سامنا کرناپڑتاہے تاکہ اس نایاب مہمان پرندے کی نسل کو بچایا جا سکے جبکہ اس کے شکار پر پابندی بھی عائد کی گئی اور اگر کوئی ایسا کرتاہوا پکڑا جائے تو اس کیخلاف کارروائی بھی عمل میں لائی جاتی ہے ۔
تفصیلا ت کے مطابق اس سب کے باوجود بلوچستان کے وزیر داخلہ سرفراز بگٹی کی ایک فیس بک صارف نے ایک تصویر شیئر کی ہے جسے دیکھ کر شہریوں کی آنکھیں کھلی کی کھلی رہ گئیں ہیں ۔سرفراز بگٹی اپنی گاڑی کی چھت پر بیٹھے ہیں اور ان کے ہاتھ میں شکار کھیلنے والی بندوق ہے جبکہ گاڑی کے بونٹ پر ڈھیر سارے نایاب پرندے تلو ر ’مردہ‘ حالت میں پڑے ہیں جو کہ ممکنہ طور پر شکار کر کے پکڑے گئے ہیں ۔
فیس بک صارف محمد وقاص میمن نامی شخص کی جانب سے شیئر کی گئی جس پر شہریوں نے سخت الفاظ کا استعمال کرتے ہوئے تنقید کا نشانہ بنایا ،فیس بک صارف نے پوسٹ کے ساتھ پیغام درج کیا کہ ’میں صرف پوچھنا چاہتاہوں کہ بلوچستان کے وزیر آزادنہ طور پر اس نایاب پرندے کا شکار کرہے ہیں کیا یہ قانونی ہے یا غیر قانونی ‘۔
وقاص میمن کی اس پوسٹ پر عمران ظہیر نامی صارف نے اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ ’مراعات یافتہ افراد کیلئے کوئی قانون نہیں قانون صرف عام عادمی کیلئے ہے‘۔اس کا کہناتھا کہ یہ تو سنا تھا کہ دوہری شہریت ہوتی ہے لیکن کسی ملک میں دوہرا قانون ہو یہ نہیں سنا تھا ،اور یہ صرف ہمارے ملک میں ہی ہوتاہے۔

کمنٹ کریں - Leave Comments

آپ کا ای میل خفیہ رکھا جائے گا۔ تمام فیلڈ فل کرنا ضروری ہیں۔ Your Email will never published. *

*