تازہ ترین
آپریشن خیبر4مکمل ، راجگال اور شوال میں زمینی اہداف حاصل کرلیے ہیں: ڈی جی آئی ایس پی آر         ہماری خفیہ ایجنسیزاتنی قابل ہیں کہ وہ کوئی بھی معلومات کہیں سے بھی نکال سکتی ہیں:میجر جنرل آصف غفور         پاک فو ج نے 2013میں سنی مسجد پر حملہ کرنے والے دہشتگردوں کا نیٹ ورک پکڑ لیا ،اعترافی بیان جاری         ارفع کریم ٹاور بم دھماکے کا اصل ہدف وزیر اعلیٰ پنجاب تھے، عین موقع پر دہشت گردوں نے پولیس نوجوانوں پر حملہ کیا: ڈی جی آئی ایس پی آر         جشن آزادی کی تقریبات پر بڑے حملوں کو پاک فوج نے کیسے ناکام بنایا؟ڈی جی آئی ایس پی آر نے خوفناک حقیقت بیان کردی         کیریئر میں فضائی انجینئر بننا چاہتی تھی: پریانکا چوپڑا         وزیر اعلی پنجاب شہبازشریف کی طرف سے عمران خان کو 10ارب روپے ہرجانے کیس کی سماعت،عمران خان کو جواب داخل کروانے کے ایک بار پھر 9ستمبر تک کا وقت دے دیا گیا         فوج اورسویلین کوئی تقسیم نہیں ہے:میجر جنرل آصف غفور         ڈان لیکس رپورٹ کھولنا حکومت کی صوابدید ہے : میجر جنرل آصف غفور         پرویز مشرف 4دہائیوں تک فوج میں رہے ہیں، ان کے فوج کے حوالے سے بیانات ذاتی تجربہ ہیں: میجر جنر ل آصف غفور        
news-1502458959-8751_large

اپنے فون سے یہ چیز ہٹاکر آپ اس کی رفتار میں کئی گنا اضافہ کرسکتے ہیں

سان فرانسسکو(نیوز ڈیسک) موبائل فون کا سست پڑ جانا عام پایا جانے والا مسئلہ بن چکا ہے۔ اگر آپ بھی اس مسئلے سے دوچار ہیں تو سمجھ لیں کہ کچھ ایسی ایپس کو ڈیلیٹ کرنے کا وقت آگیا ہے جو خاموشی سے آپ کے موبائل فون کو سست کرنے میں لگی رہتی ہیں۔
دی مرر کی رپورٹ کے مطابق فائبر سیکیورٹی کمپنی AVASTنے 30 لاکھ سے زائد اینڈرائڈ ڈیوائسز پر تحقیق کے بعد ایسی ایپس کی فہرست تیار کی ہے جو موبائل فون کو سست کرنے اور ڈیٹا ضائع کرنے کا سبب بنتی ہے۔ حیرت کی بات ہے کہ ان میں سرِ فہرست گوگل میپس ، گوگل پلے میوزک ، گوگل پلس اور گوگل ہینگ آﺅٹ جیسی مقبول ترین ایپس ہیں۔ ان میں سے اکثر اینڈرائڈ موبائل فون پر پہلے سے ہی انسٹال ہوتی ہیں۔ جیسے ہی آپ اپنا فون آن کرتے ہیں تو یہ خودبخود آن ہو جاتی ہیں اور بیک گراﺅنڈ میں چلتی رہتی ہیں ۔

اسی طرح سام سانگ کی پہلے سے انسٹال شدہ ایپس مثلاً آل شیئر ، جیٹ آن اور پش سروس وغیرہ بھی موبائل فون سست کرنے کا سبب پائی گئی ہیں۔ جو ایپس صارفین خود ایکٹیویٹ کرتے ہیں ان میں گوگل ڈاکس اور ٹیکسٹ ٹو سپیچ سب سے زیادہ نقصان دہ پائی گئی ہیں، جبکہ سام سانگ واچ آن ، ویڈیو ایڈیٹر اور میڈیا حب بھی ان ایپس میں شامل ہیں ۔ اسی طرح چیٹنگ ایپس مثلاً واٹس ایپ ، وی چیٹ اور سنیپ چیٹ بیٹری کے خاتمے میں اہم کردار ادا کرتی ہیں۔
تھرڈ پارٹی ایپس میں شیئر اٹ ، کلک بورڈ ، لائن اور اڈوب ایکروویٹ ریڈر موبائل فون کو سست کرنے میں پیش پیش ہیں۔ یہ تمام ایپس ڈیٹا سٹوریج کی گنجائش کو کم کرتی ہیں ، بیٹری لائف کو کم کرتی ہیں، انٹرنیٹ ڈیٹا کا زیادہ استعمال کرتی ہیں اور موبائل فون کی مجموعی رفتار کو کم کر دیتی ہیں۔ اگر آپ اپنے موبائل فون کو تیز کرنا چاہتے ہیں تو ایپس کو ڈیلیٹ کر کے یہ مقصد بآسانی حاصل کر سکتے ہیں۔ کم از کم وہ ایپس ضرور ڈیلیٹ کر دیں جنہیں آپ کبھی کبھار ہی استعمال کرتے ہیں۔

کمنٹ کریں - Leave Comments

آپ کا ای میل خفیہ رکھا جائے گا۔ تمام فیلڈ فل کرنا ضروری ہیں۔ Your Email will never published. *

*