تازہ ترین
اگر آپ دودھ میں لہسن ڈال کر پئیں گے تو اس خطرناک بیماری سے بچ جائیں گے         ’اگر آپ کا شوہر یہ کام شروع کردے تو سمجھیں وہ بے وفائی کررہا ہے‘ سائنسدانوں نے بیگمات کو ایسی بات بتادی کہ شوہروں کی پریشانی کی حد نہ رہے گی         ’میں بہت اُداس ہوں کیونکہ میری شادی پر منگیتر نے مجھے یہ تحفہ دیا‘ ایسا کونسا مہنگا ترین تحفہ تھا جس نے دلہن کو اُداس کردیا؟ جان کر انٹرنیٹ صارفین خاتون کو گالیاں دینے پر اُترآئے         عمران خان نجی دورے پر شمالی علاقہ سپات ویلی پہنچ گئے         سعودی عرب میں نوجوان بھارتی ڈرائیور اور ادھیڑ عمر سعودی خاتون کی گاڑی میں بنائی گئی ویڈیو نے سوشل میڈیا پر تہلکہ برپا کردیا، اس میں دونوں کیا گفتگو کررہے ہیں؟ جان کر آپ بھی داد دیں گے         آپ کو کوکاکولا زیادہ پسند ہے یا نہیں؟ سائنسدانوں کے مطابق اس سوال کا جواب بتاسکتا ہے کہ آپ کی شادی کامیاب رہے گی یا ناکام، مگر کیسے؟ آپ بھی جانئے         پولیس نے گلوکارہ حمیراارشد سے جھگڑا کر نے اور قتل کی دھمکیاں دینے پر شوہر احمد بٹ کو حر است میں لے لیا         ایک شادی جس نے دنیا کی تاریخ کے تمام ریکارڈز توڑ دئیے، کتنی رقم خرچ ہوئی اور دلہن کو کتنی مالیت کی انگوٹھی پیش کی گئی؟ جان کر آپ کے واقعی ہوش اُڑجائیں گے         حسین نواز کے بھارتی کمپنیوں کے ساتھ کاروباری رابطے ، نجی ٹی وی نے دستاویزات دکھادیں         پاکستان کے تین ایئرپورٹس پرجدید ترین سکینرنصب        
pic_1487421960

ناریل کا تیل سنگھار کا خصوصی جز

ناریل کاتیل یوں تو زبردست خصوصیات کا حامل ہے لیکن اس تیل کا زیادہ تر استعمال کھانا پکانے میں کیا جاتا ہے یا پھر اس کی شفائی خصوصیات کے حوالے سے معلومات دستیاب ہیں لیکن بہت کم لوگ اس بات سے واقف ہیں کہ ناریل کا تیل خوبصورتی میں اضافے کااہم ذریعہ بھی ہے ۔
یہ آپ کے جسم میں سلیولائٹ کم کرتا ہے ‘ ہارمونز کو متوازن بناتا ہے اور بالوں کی صحت کا توضامن ہے ہی تاہم ناریل کے تیل کی سنگھاری خصوصیات کی فہرست خاصی طویل ہے ‘ مثال کے طور پر غیر فلٹر شدہ ناریل کا تیل ایک بہترین موئسچرائزر ہے ۔ آپ گھانی سے نکلے تیل کو استعمال کریں ۔ جلد میں نمی آجائے گی اور جلد کو دھوپ سے پہنچنے والے نقصانات سے بھی افاقہ ہوگا ۔
ناریل کا تیل پھٹے ہونٹوں کے لیے بھی نہایت مفید ہے اور جھریاں بھی صاف کرتا ہے ۔
حالیہ اسٹڈیز میں بتایا گیا ہے کہ ناریل کاتیل چکنائی کو ختم کرتا ہے ہے ۔
آپ خالص ناریل کے تیل کومکھن کی طرح تو اس پر لگا کر بھی کھاسکتی ہے ۔
ناریل کے تیل میں ایسے فیٹی ایسڈ پائے جاتے ہیں جو طبی خواص کے مالک ہیں ۔
اس کے علاوہ ناریل کا تیل خون کی شکر کو متوازن رکھتا ہے اور HDLیعنی اچھا کولیسٹرول بڑھاتا اور LDL (براکولیسٹرول ) گھٹاتا ہے ۔ بالوں کی صحت اور خوبصورتی کے لیے ناریل کا تیل برسوں سے استعمال ہورہا ہے ۔ یہ ایک بہترین کنڈیشنز ہے اور خراب بالوں کی صحت بہتر بنا کر انہیں ضروری پروٹین بھی فراہم کرتا ہے ۔

کمنٹ کریں - Leave Comments

آپ کا ای میل خفیہ رکھا جائے گا۔ تمام فیلڈ فل کرنا ضروری ہیں۔ Your Email will never published. *

*