تازہ ترین
مسافر جہاز ٹیک آف ہونے سے پہلے جہاز میں ایک ایسا بچہ آگیا کہ ہر مسافر کا سانس اٹک کر رہ گیا، ڈاکٹروں نے تمام مسافروں کو ہسپتال پہنچنے کا حکم دے دیا کیونکہ ۔۔۔         سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات نے مل کر ٹرمپ کی بیٹی ایوانکا کو اربوں روپے کا تحفہ دے دیا، ایسا تحفہ کہ امریکن صدر کی بیٹی کیلئے خوشی چھپانا ممکن نہ رہا         تاریخ کا یہ معروف ترین باکسنگ مقابلہ تو آپ کو یاد ہو گا جب مائیک ٹائیسن نے اپنے مخالف کاکان کاٹ کھایا، لیکن پھر اس کان کے ساتھ کیا کیا تھا؟ پہلی مرتبہ معروف باکسر نے راز سے پردہ اُٹھا دیا، جان کر آپ بھی حیران پریشان رہ جائیں گے         برطانیہ میں نوجوان لڑکی کو جنسی زیادتی کا نشانہ بنانے والا بنگلہ دیشی شہری پکڑا گیا، پولیس نے اسے کیسے ڈھونڈ ا ؟ ایسا انوکھا طریقہ جو آج تک ایسے کسی مجرم کو پکڑنے کیلئے استعمال نہیں کیا گیا، جان کر کوئی ایسا کام کرنے کا سوچے ہی نہ         لیو ایوارڈز کی رنگارنگ تقریب،دیدار کی 3 سال بعد سٹیج پر آمد ، فنکاروں کی پرفارمنس نے حاضرین کے دل موہ لیے         شادی کی تقریب کے دوران شوہر کی اپنی بیگم سے مہمانوں کے ساتھ ایسا شرمناک کام کرنے کی خواہش کہ انکار پر غصے میں آکر چھت سے ہی نیچے پھینک دیا         ’ میرے پیٹ میں اکثر درد رہتا تھا، آہستہ آہستہ درد کے ساتھ پیٹ بھی بڑھنے لگا تو لوگوں نے مجھے حاملہ سمجھنا شروع کر دیا، پھر ڈاکٹر نے الٹرا ساﺅنڈ کیا تو جسم میں موجود ایسی چیز نظر آگئی کہ واقعی پیروں تلے زمین نکل گئی، ڈاکٹر نے بھی کبھی نہ سوچا تھا کہ یہ دراصل۔۔۔         چینی لڑکیوں سے شادی کرنے والے پاکستانی مشکلات کا شکار         ’میرے دوست نے بتایا کہ آغا خان ہسپتال کے سامنے ایک گدھا پڑا ہے جسے مدد کی اشد ضرورت ہے ، میں فوراً وہاں پہنچا تو دیکھا کہ۔۔۔‘ پاکستانی نوجوان نے ایسا واقعہ سنا دیا کہ جان کرآپ کیلئے یقین کرنا مشکل ہو جائے گا، آپ نے پہلے کبھی نہ سنا ہو گا کہ ۔۔۔         21 سالہ نوجوان بانجھ لڑکی، ڈاکٹروں نے ماں کے جسم سے ایسی چیز نکال کر اس کے بدن میں لگادی کہ زندگی بدل گئی، فوراً بچہ پیدا کرنے کے قابل ہو گئی کیونکہ۔۔۔        
pic_1487421960

ناریل کا تیل سنگھار کا خصوصی جز

ناریل کاتیل یوں تو زبردست خصوصیات کا حامل ہے لیکن اس تیل کا زیادہ تر استعمال کھانا پکانے میں کیا جاتا ہے یا پھر اس کی شفائی خصوصیات کے حوالے سے معلومات دستیاب ہیں لیکن بہت کم لوگ اس بات سے واقف ہیں کہ ناریل کا تیل خوبصورتی میں اضافے کااہم ذریعہ بھی ہے ۔
یہ آپ کے جسم میں سلیولائٹ کم کرتا ہے ‘ ہارمونز کو متوازن بناتا ہے اور بالوں کی صحت کا توضامن ہے ہی تاہم ناریل کے تیل کی سنگھاری خصوصیات کی فہرست خاصی طویل ہے ‘ مثال کے طور پر غیر فلٹر شدہ ناریل کا تیل ایک بہترین موئسچرائزر ہے ۔ آپ گھانی سے نکلے تیل کو استعمال کریں ۔ جلد میں نمی آجائے گی اور جلد کو دھوپ سے پہنچنے والے نقصانات سے بھی افاقہ ہوگا ۔
ناریل کا تیل پھٹے ہونٹوں کے لیے بھی نہایت مفید ہے اور جھریاں بھی صاف کرتا ہے ۔
حالیہ اسٹڈیز میں بتایا گیا ہے کہ ناریل کاتیل چکنائی کو ختم کرتا ہے ہے ۔
آپ خالص ناریل کے تیل کومکھن کی طرح تو اس پر لگا کر بھی کھاسکتی ہے ۔
ناریل کے تیل میں ایسے فیٹی ایسڈ پائے جاتے ہیں جو طبی خواص کے مالک ہیں ۔
اس کے علاوہ ناریل کا تیل خون کی شکر کو متوازن رکھتا ہے اور HDLیعنی اچھا کولیسٹرول بڑھاتا اور LDL (براکولیسٹرول ) گھٹاتا ہے ۔ بالوں کی صحت اور خوبصورتی کے لیے ناریل کا تیل برسوں سے استعمال ہورہا ہے ۔ یہ ایک بہترین کنڈیشنز ہے اور خراب بالوں کی صحت بہتر بنا کر انہیں ضروری پروٹین بھی فراہم کرتا ہے ۔

کمنٹ کریں - Leave Comments

آپ کا ای میل خفیہ رکھا جائے گا۔ تمام فیلڈ فل کرنا ضروری ہیں۔ Your Email will never published. *

*