تازہ ترین
آج سے پنجاب ، کے پی کے اور کشمیر سمیت اکثر مقامات پرگرج چمک کیساتھ بارشوں کا نیا سلسلہ شروع ہو نے کا امکان ہے: محکمہ موسمیات         امریکہ نے مودی ،ٹرمپ ملاقات سے چند گھنٹے قبل معروف کشمیری رہنما اور حزب المجاہدین کے سربراہ سید صلاح الدین کو عالمی دہشت گرد قرار دے دیا         وہ وقت جب انگریزوں نے بھارتیوں کو سانپ پکڑنے پر انعام دینے کا اعلان کیا         معدے کی تیزابیت اور سینے کی جلن کم کرنے والے کھانے         ورلڈ ہاکی لیگ میں شرکت کے بعد قومی ٹیم وطن واپس پہنچ گئی         پاناما جے آئی ٹی نے طارق شفیع کو پھر طلب کرلیا         بلآخر جے آئی ٹی نے مریم نواز کو بھی طلب کر لیا ، 5جولائی کو اہم دستاویز ساتھ لانے کی ہدایت ، حسین اور حسن نواز کو بھی دوبارہ پیش ہونے کی ہدایت         گنجے اور گرتے بالوں والوں کیلئے بڑی خوشخبری ،پیاز کے ذریعے بال پھر سے گھنے بنانے کا آزمودہ طریقہ         لیموں کے ذریعے مچھروں کو دور رکھنے کا آسان طریقہ اور حیران کن طریقہ         سفید بال کالے کرنے کا قدرتی طریقہ        
pic_1487421960

ناریل کا تیل سنگھار کا خصوصی جز

ناریل کاتیل یوں تو زبردست خصوصیات کا حامل ہے لیکن اس تیل کا زیادہ تر استعمال کھانا پکانے میں کیا جاتا ہے یا پھر اس کی شفائی خصوصیات کے حوالے سے معلومات دستیاب ہیں لیکن بہت کم لوگ اس بات سے واقف ہیں کہ ناریل کا تیل خوبصورتی میں اضافے کااہم ذریعہ بھی ہے ۔
یہ آپ کے جسم میں سلیولائٹ کم کرتا ہے ‘ ہارمونز کو متوازن بناتا ہے اور بالوں کی صحت کا توضامن ہے ہی تاہم ناریل کے تیل کی سنگھاری خصوصیات کی فہرست خاصی طویل ہے ‘ مثال کے طور پر غیر فلٹر شدہ ناریل کا تیل ایک بہترین موئسچرائزر ہے ۔ آپ گھانی سے نکلے تیل کو استعمال کریں ۔ جلد میں نمی آجائے گی اور جلد کو دھوپ سے پہنچنے والے نقصانات سے بھی افاقہ ہوگا ۔
ناریل کا تیل پھٹے ہونٹوں کے لیے بھی نہایت مفید ہے اور جھریاں بھی صاف کرتا ہے ۔
حالیہ اسٹڈیز میں بتایا گیا ہے کہ ناریل کاتیل چکنائی کو ختم کرتا ہے ہے ۔
آپ خالص ناریل کے تیل کومکھن کی طرح تو اس پر لگا کر بھی کھاسکتی ہے ۔
ناریل کے تیل میں ایسے فیٹی ایسڈ پائے جاتے ہیں جو طبی خواص کے مالک ہیں ۔
اس کے علاوہ ناریل کا تیل خون کی شکر کو متوازن رکھتا ہے اور HDLیعنی اچھا کولیسٹرول بڑھاتا اور LDL (براکولیسٹرول ) گھٹاتا ہے ۔ بالوں کی صحت اور خوبصورتی کے لیے ناریل کا تیل برسوں سے استعمال ہورہا ہے ۔ یہ ایک بہترین کنڈیشنز ہے اور خراب بالوں کی صحت بہتر بنا کر انہیں ضروری پروٹین بھی فراہم کرتا ہے ۔

کمنٹ کریں - Leave Comments

آپ کا ای میل خفیہ رکھا جائے گا۔ تمام فیلڈ فل کرنا ضروری ہیں۔ Your Email will never published. *

*